- spolupracujeme s vámi při kontrolách MVČR, krajských úřadů
- pomáháme s tvorbou obsahu a úpravou struktury webových stránek
- pomáháme se založením profi lu zadavatele, s vkládáním a anonymizací dokumentů
- chráníme před nedodržením zákonných povinností při provozu webových stránek
- dohlížíme na dodržování lhůt pro zveřejnění dokumentů na profilu zadavatele
- zajišťujeme komunikaci s dodavatelem webových stránek
- dohlížíme na aktualizaci údajů o členech zastupitelstva a zaměstnanců
Minimalizujeme riziko a ochráníme vás před následujícím:
- stížnostmi občanů
- udělením nápravných opatření, pokutami od MVČR a krajských úřadů
- nedodržením zákonných povinností při provozu webových stránek
- nedodržením lhůt zveřejnění povinných dokumentů na profilu zadavatele
- při zadávání veřejných zakázek
- chybným zveřejněním poskytnutých informací
V rámci produktu vám připravíme a dodáme:
- povinné informace zveřejňované na webových stránkách vaší organizace
- vstupní revizi aktuálního obsahu na vašich webových stránkách
- vzor prohlášení o přístupnosti internetové stránky
Intenzivně vám pomáháme:
- se zadáním povinných dokumentů na profi l zadavatele při zadávání veřejných zakázek
- s řešením stížností na obsah webových stránek od třetích osob
- s kontrolou a komunikací s krajským úřadem a MVČR - odbor eGovermentu
- se zabezpečením splnění požadavků přístupnosti dle zákona č. 99/2019 Sb.
- s komunikací s dodavatelem webového řešení
- s komunikací s oprávněnými provozovateli profi lů zadavatelů dle věstníku zadavatelů při zadávání veřejných zakázek
- se strukturou a přístupnosti informací na vašich webových stránkách
- s obsahem vašich webových stránek
V rámci poskytovaného produktu vás upozorňujeme na dodržení:
- lhůt pro zveřejnění povinné dokumentace na profi lu zadavatele při
- zadávání veřejných zakázek
- zveřejnění povinných informací na webu vaší organizace
Budeme vás informovat zejména o těchto skutečnostech:
- o průběhu a závěrech z kontrol na jiných organizacích z MVČR odboru eGovermentu a krajských úřadů
- o povinnostech souvisejících s provozem webových stránek a se zveřejňováním povinné dokumentace na profilu zadavatele při zadávání veřejných zakázek
- o aktuálních změnách zákonných povinností týkajících se provozu
- webových stránek vaší organizace
Produkt „Správa webové prezentace a profilu zadavatele“ obsahuje:
- nahrávání a anonymizace povinných dokumentů na profil zadavatele při zadávání veřejných zakázek
- součinnost při kontrole a komunikaci s krajským úřadem a MVČR - odbor eGovermentu
- pomoc s vytvořením obsahu webových stránek
- vstupní revizi aktuálního obsahu na vašich webových stránkách
- návrh struktury a přístupnosti informací na webových stránkách
- vzdělávání v oblasti legislativy týkající se webové prezentace
- pomoc při vkládání obsahu a aktualizace webových stránek
- pomoc s rozesíláním newsletterů a se zveřejňováním novinek
- pomoc při změnách struktury webových stránek a přístupnosti informací
- pomoc s řešením stížností na obsah webových stránek od třetích osob
- pomoc při zabezpečení splnění požadavků přístupnosti dle zákona č. 99/2019 Sb.
- pomoc s komunikací s dodavatelem webového řešení
- pomoc s komunikací s oprávněnými provozovateli profilů zadavatelů dle VZ (věstníku zadavatelů) při zadávání veřejných zakázek
- pomoc s výběrem dodavatele v případě aktualizace webu
- kontrolu a zadání povinných informací na webové stránky organizace
- kontrolu dodržení lhůt pro zveřejnění povinné dokumentace na profilu zadavatele
- kontrolu zveřejnění povinných informací na webu organizace
- kontrolu plnění zákonných termínů zveřejnění povinných dokumentů na profilu zadavatele
- poskytnutí informací o průběhu a závěrech z kontrol na jiných organizací z MVČR odboru eGovermentu a krajských úřadů
- poskytnutí informací o povinnostech souvisejících s provozem webových stránek a se zveřejňováním povinné dokumentace na profilu zadavatele při zadávání veřejných zakázek
- poskytnutí informací o aktuálních změnách zákonných povinností při provozu webových stránek
- čtyři osobní návštěvy ročně v místě vašeho sídla, během těchto návštěv s vámi konzultant probere všechna témata z vybraných produktů
- minimální doba trvání objednané služby je 6 měsíců
- služba nezahrnuje výkon právních služeb a právního poradenství
Produkt vychází zejména z níže uvedené legislativy ve znění pozdějších předpisů:
- Zákon č. 99/2019 Sb., o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací a o změně zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
- Zákon č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy a o změně některých dalších zákonů
- Zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek