- poskytneme vzory pracovních smluv, dohod, dodatků, výpovědí i vytýkacích dopisů
- dohlédneme na dodržování zákonných lhůt při prodlužování pracovních smluv i při výpovědích
- pomáháme řešit stížnosti zaměstnanců
- poskytujeme konzultace v oblasti řízení lidských zdrojů
- informujeme vás o změnách v legislativě
- minimalizujeme rizika soudních sporů se zaměstnanci a pokut z OIP a ČSSZ
- poskytujeme informace o průběhu kontrol OIP
Minimalizujeme riziko a ochráníme vás před následujícím:
- nevhodnými postupy při řízení lidských zdrojů
- nedodržením zákonných povinností a lhůt dle zákoníku práce
- pokutami z oblastního inspektorátu práce (OIP)
- pokutami z České správy sociálního zabezpečení (ČSSZ)
- nedostatkem informací k řízení lidských zdrojů
V rámci produktu vám připravíme a dodáme:
- vnitřní předpisy související s řízením lidských zdrojů (zejm. porušení povinnosti zaměstnance, dechové zkoušky apod.)
- vzor pracovní smlouvy, dohody o pracovní činnosti, dohody o provedení práce
- vzory dodatků pracovních smluv
- vzory výpovědí ze zaměstnaneckého poměru
- vzory vytýkacích dopisů
Intenzivně vám pomáháme:
- s řešením stížností a komunikací se zaměstnanci z pohledu řízení lidských zdrojů
- s průběhem kontroly z oblastního inspektorátu práce (OIP), kde zajistíme vaši součinnost a komunikaci
- s průběhem kontroly z České správy sociálního zabezpečení (ČSSZ), zajistíme vaši součinnost a komunikaci
- s nastavením interních procesů v rámci řízení lidských zdrojů
V rámci poskytovaného produktu vás upozorňujeme na dodržení:
- zákonné lhůty při výpovědi zaměstnance
- zákonné lhůty při obnovování pracovních smluv
Budeme vás informovat zejména o těchto skutečnostech:
- o průběhu a závěrech z kontrol v jiných organizacích vykonaných oblastním inspektorátem práce (OIP)
- soudních řízeních, stížnostech a závěrech v rámci celé České republiky a doporučených nejlepších postupů v rámci agendy řízení lidských zdrojů
- aktuálních změnách zákonných povinností a očekávaném vývoji legislativy týkající se řízení lidských zdrojů
Produkt „Poradenství v oblasti řízení lidských zdrojů“ obsahuje:
- vytvoření směrnic, vnitřních předpisů a informačních memorand, pracovních a organizačních řádů pro zaměstnance
- poskytnutí vzorů pracovní smlouvy, dohody o pracovní činnosti, dohody o provedení práce v souladu se současnou legislativou
- poskytnutí vzorů výpovědí ze zaměstnaneckého poměru, vzory vytýkacích dopisů
- dohled nad dodržením lhůt při výpovědích a při obnovování pracovních smluv
- pomoc s řešením stížností a komunikací se zaměstnanci z pohledu řízení lidských zdrojů
- nastavení interních procesů v rámci řízení lidských zdrojů
- poradenství v oblasti řízení lidských zdrojů
- dohled nad plněním povinností v oblasti řízení lidských zdrojů a BOZP (například nad pravidelnými lékařskými prohlídkami, vybíráním dovolené apod.)
- součinnost při kontrolách z oblastního inspektorátu práce (OIP) a České správy sociálního zabezpečení (ČSSZ)
- poskytování informací o soudních řízeních, stížnostech a závěrech v celé České republice včetně nejlepších postupů v rámci agendy řízení lidských zdrojů
- poskytování informací o legislativních změnách v rámci legislativy týkajících se zejména řízení lidských zdrojů
- čtyři osobní návštěvy ročně v místě vašeho sídla, během těchto návštěv s vámi konzultant probere všechna témata z vybraných produktů
- minimální doba trvání objednané služby je 6 měsíců
- služba nenahrazuje úkoly vyplývající z činnosti bezpečnostního technika
- služba nezahrnuje výkon právních služeb a právního poradenství
Produkt vychází zejména z níže uvedené legislativy ve znění pozdějších předpisů:
- Zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce (dále jako „zákoník práce“)
- Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník